Gistermiddag hebben we tijdens de Mobile Advertising Summit dan eindelijk ons Jonge Honden/War Child/Icemobile concept aan tweehonderd genodigden mogen pitchen.
Tijdens een zinderende finale namen we het op tegen Karian en Thijs (werkzaam bij Wieden & Kennedy) en onze collega bij Houdini, Jonathan. Het publiek mocht stemmen op hun favoriete concept. Vervolgens namen de twee juryleden (van War Child en Icemobile) die uitslag mee in hun definitieve oordeel. In beide gevallen kwamen wij met ons idee als winnaars uit de bus!
Daarmee hebben we als eerste team dit jaar zitplaatsen ín de bus van de Jonge Honden, naar de Cannes Lions 2010 deze zomer veroverd. Als klap op de bekende vuurpijl gaat ons -inmiddels prijswinnende- ;-) mobile advertising concept ook nog eens echt door War Child en Icemobile uitgevoerd worden!
Het was kortom, zoals de titel van één van mijn favoriete kinderboeken al luidde, 'Een bofdag met vuurwerk'.
Uiteraard houden we je op de hoogte van verdere ontwikkelingen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten